Oldalak

2012. november 16., péntek

Csoda

Tegyél velem csodát!
Engedj elolvadnom benned,
hajszáladba bújni és mosolyodba.
Meleg ölelésed váljon hát örökké,
érezzem távol tőled mérföldekre...
ahogy látom sugárzó mosolyod.
Bennem mosolyogsz és én benned.
De sírsz is bennem néha, ha kívül nem lehet, én adom a könnyeket,
mossa férfilelked, könnyítse a terhét.
Évezredek súlya nem engedi folyni tulajdon szemedből.
Így van ez jól.
Most így.
Szemem sugara költözzön szemedbe,
melege olvasszon ellentétet bárhol.
Veled vagyok.
Ha csodát teszünk.
Erős lépted lép bennem és bátorságunk egybefonódik.
Pajzsunk és kardunk heverjen a földön.
Harcos lényünk utat mutasson és menjen előre,
nem fog a fegyver, mert nem félünk.
Körülötted sugárzó nevetés vagyok.
S vagyok minden tiszta szavad.
Ha mégsem... szólítson Angyal vissza utamról.
Elfogadom.
Őrizni magamban a csodát, feladatom.
S átadni neked.
Ott és amikor...
csodát teszel magaddal.
S így velem.
Áradjon.

2012.11.17

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése